هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
شنبه 22 آبان 1395  10:57 PM
در نشست مشترک ورزشکاران و نمایندگان مجلس عنوان شد:: برای ورزش به میتینگ سیاسی نیاز نداریم

تکابی: به وسیله یک پیامک ناشناس به این برنامه دعوت شده ام

 

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و به نقل از میدان نیوز ، شب گذشته جلسه ای با عنوان نخستین نشست مشترک ورزشکاران و نمایندگان مجلس و شورای شهر با حواشی بسیاری در سرای عطار برگزار شد.

در این جلسه که صحبت های زیادی در رابطه با سیاسی بودن آن مطرح شده بود، پس از صحبت های ابتدایی مجری، قرار شد چند ورزشکار مشکلات ورزش استان را  در حضور دو تن از نمایندگان مجلس و سه تن از اعضای شورای شهر بیان کنند.

یارمحمدیان: هر جا حرکتی برای شادی مردم صورت پذیرد مقاومت هایی انجام می شود

حسین یارمحمدیان با عنوان اولین ورزشکار صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: “سپاس بی پایان از ایزد منان که بار دیگر بارقه های اصلاح و تدبیر و امید را در جامعه رمیده ما پدیدار کرد.

اکنون که سرنوشت کشور و نظام با عنایات خداوند متعال و رای و ارداه ملی در دستان دولت تدبیر و امید است بر خود لازم می دانیم تا به مدد عقل و اراده و ایمان حمایت خود را از عقلانیت خرد جمعی و اعتدال گرایی اعلام نماییم

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به حاکم بودن روح دموکراسی در جوامع بین المللی ورزش، گفت: اگر به خاطر داشته باشید از دولت هفتم و هشتم به بعد، انتصابی بودن روسای فدراسیون های ورزشی تبدیل به انتخاب شدن شد و هر چه که قدرت بیشتری به مردم واگذار شود، مردم احساس می کنند که در حاکمیت نقش بیشتری دارند.

وی با اشاره به لزوم بیشترشدن قدرت هیئت های ورزشی و تبدیل شدن باشگاه ها به صنف، گفت: باید دولت تدبیر و امید قدم های موثری را در این حوزه بردارد و در جایی که نیاز به تدوین قانون است نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند.

یارمحمدیان گفت: از دیگر معضلات ورزش بحث دوپینگ است که همیشه نگاه ها به این مورد سلبی و بازداشتی بوده است و باید از سوی مجلس در رابطه مبارزه با دوپینگ برنامه مدونی تدوین شود.

وی افزود: بحث دیگر مربوط به بانوان است، با توجه به بحث پوشش، بحث تبعیض جنسیتی، که در سراسر جهان است و بحث مادر بودن و زایمان؛ خوشبختانه بانوان ما با همه این مشقت ها توانسته اند در مجامع بین المللی عناوین متعددی را کسب کنند. به اعتقاد من ورزش مقولهای است که در همه معضلات جامعه می تواند نقش ایفا کند  و آنها را بر طرف کند و باید به ورزش به عنوان یک مقوله جدی در مجلس نگاه شود.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام در ادامه صحبت هایش گفت: چیزی که من به عینه در ورزش کشور لمس کرده ام این است که ما به شور و نشاط اجتماعی باور نداریم و مجامع مختلفی که آمار می دهند در رنکینگ شادی در قعر جدول هستیم و در کشورهای غمگین دنیا در رده های دوم و سوم هستیم و هر جا حرکتی برای شادی مردم صورت پذیرد مقاومت هایی انجام می شود و معتقدم که باید در این موضوع کار شود و نشاط اجتماعی را باید جدی بگیریم و در راستای آن قدم برداریم که البته آیات و روایات متعددی در این زمینه هست.

یارمحمدیان به بحث بیمه هم اشاره کرد و گفت: اگر یک باشگاه با یک شرکت خصوصی بیمه شود، شاید با پرداخت مبلغی نزدیک به ۱ میلیون تومان تمامی غرامت های باشگاه را پردخت می کند ولی همان باشگاه شاید در طول سال ده میلیون تومان به هیئت پزشکی ورزشی پرداخت می کند و خدماتی بسیار کمتر از بخش خصوصی دریافت می کند.

وی در پایان به عملکرد خوب اداره کل ورزش و جوانان استان علی رقم مشکلات بسیاز زیادی که داشت اشاره کرد وگفت: وضعیت ورزش استان عالی است و امیدوارم بتوانیم وضعیت ورزش استان را متعالی کنیم.

انالی: ورزش کاراته اصفهان تشنه حمایت است

سعید انالی از ورزشکاران هیئت کاراته صحبت هایش را با جمله معروف شهید همت “با نام خدا، با یاد خدا و برای خدا باشد انشاالله” آغاز کرد و با اشاره به اهمیت ورزش در کلام رهبر انقلاب، افزود: آیا بعد از اهتزاز پرچم توسط قهرمانان به آنها اهمیت داده می شود؟

وزیر قبلی ورزش کشورمان تلاشی برای استخدام ورزشکاران داشت ولی تا چرا این روند ادامه نداشته است که متاسفانه بعضی از ورزشکاران به شغل هایی مثل جوراب بافی می پردازند.

انالی در ادامه گفت: ورزش اصفهان نیاز به آینده نگری و برنامه ریزی بهتری دارد. ورزش های المپیکی نیاز به توجه بیشتری دارند و با توجه به اینکه کاراته به رشته های المپیکی اضافه شده است، ورزشکاران کشورمان باید در سال ۲۰۲۰ در توکیو ژاپن هنرنمایی کنند و ورزش کاراته اصفهان تشنه حمایت است و امیدوارم توجه ویژه ای به کاراته شود تا بتوانیم در این رشته افتخارآفرینی کنیم.

حیدری: قانونی که اجرا نمی شود با نداشتنش فرقی ندارد

نایب رییس هیئت کشتی استان اصفهان هم با اشاره به اینکه با تکرار مشکلات ورزش و پیگیری نشدن این مشکلات حل نمی شود گفت: ورزش پول می خواهد و بضاعت های موجود در هیئت های ورزشی کفاف ضرورت های رشته های مختلف را نمی دهد و کفاف قهرمانی ها و شان و منزلت ورزشکاران را نمی دهد و کفاف ورزشکاران خانه نشین را نمی دهد.

علیرضا حیدریبا اشاره به اینکه خیلی از قوانین مصوب در بخش ورزش یا اجرایی نشده و یا عزمی برای اجرایش وجود ندارد، اظهار داشت: ما وقتی قانون داشته باشیم و اجرا نشود با نداشتن آن فرقی نمی کند.

وی با اشاره به افتخارات پرشمار اصفهان در ورزش کشتی گفت: امیدواریم که کشتی به جایگاه خودش برگردد و مسئولین در این زمینه کمک کنند.

متاسفانه با رایزنی های صورت گرفته آقای تواشیری حاضر به ساخت مجموعه ای برای کشتی اصفهان شده است ولی با جوابی روبرو می شود که زمینی برای احداث این مجموعه بزرگ نداریم و به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم میزبانی مسابقات جهانی کودک را در اصفهان داشته باشیم.

یزدی زاده: برای ورزش به میتینگ سیاسی نیاز نداریم

رییس هیئت دو و میدانی استان اصفهان نیز با اشاره به اینکه فضای مدیریتی خوبی در ورزش استان داریم، اظهار داشت: ما نیاز به حمایت قانونی از طرف مجلس و شورای شهر داریم.

عبدالرسول یزدی زاده در ادامه گفت: ما می توانیم جلسات را به عنوان میتینگ سیاسی برگزار کنیم ولی به میتینگ سیاسی نیاز نداریم و در واقع، ورزش به جلسات حمایتی نیازمند است و نباید با سیاست آلوده شود.
متاسفانه ورزشکاران شهر اصفهان نسبت به شهر های دیگه از کمترین حمایت برخوردارنند و هزینه های عادی زندگی خود را ندارد

وی افزود: در شهرداری و شورای شهر قانونی در کشور داشتیم که درصدی از مالیات به ورزش تزریق شود که این وظیفه نمایندگان مجلس است که آنرا پیگیری کنند.

ما نمی توانیم به تنهایی مشکل ورزش را برطرف کنیم و به حمایت نیازمندیم و امیدواریم این جلسات متداوم باشد و واقعا مشکلات ورزش را حل کند.

غزنوی: چرا باید ورزش را با مسائل سیاسی دچار حاشیه کنیم؟

رییس هیئت انجمن های ورزشی با اشاره به اینکه حمایت های بخش خصوصی واسطه برگزاری این جلسه شد، گفت: ما باید پای بخش خصوصی را به ورزش بیشتر باز کنیم.

حمیدرضا غزنوی به حواشی که برای برگزاری این جلسه ایجاد شده است اشاره کرد و افزود: این جلسه توسط عده ای از ورزشکاران به صورت خودجوش و با حمایت آقای تواشیری برگزار شده است و چرا باید ورزش را با مسائل سیاسی دچار حاشیه کنیم. البته اگر افردای از سیاست وارد ورزش شده اند چیزی جز تعالی ورزش را در سر نداشتند.

وی گفت: خوشبختانه در اصفهان همدلی خوبی بین ورزشکاران و هیئت ها و اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد و این همدلی ها باید زمینه ای برای توسعه ورزش شود.

تکابی: موقع انتخابات ورزشکاران عزیز می شوند/ به وسیله یک پیامک ناشناس به این برنامه دعوت شده ام

مهدی تکابی با اشاره به حضور در جلسه ای با نمایندگان قبلی مجلس و صحبت های مطرح شده، گفت: موقع انتخابات که می شود ورزشکاران عزیز می شوند، مدیران ورزشی عزیز می شوند و این به خاطر جذابیت ورزش و محبوبیت ورزش و رای بالایی است که در آن وجود دارد.

رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان افزود: زیبنده همکاران ورزشی من و اداره کل این بود که تمامی نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور داشته باشند و پاسخگوی ما باشند.

وی افزود: من به وسیله یک پیامک ناشناس به این برنامه دعوت شده ام که البته با کسب اجازه از مدیرکل ورزش و جوانان در این جلسه حضور پیدا کردم.

تکابی در ادامه به مشکلات سیاسیت گذاری های کلان اشاره کرد و گفت: اولین مشکل ما در بحث ماده ۸۸ است. هیئت های ورزشی باید هر ساله در تلاطم باشند که آیا می توانند در مزایده ورزشی برنده مکانی که در آن حضور دارند، باشند یا نه و این خیلی نکته بدی است. بهتر است هر رشته ورزشی یک خانه ورزشی داشته باشد و این پیشنهاد قبلا هم داده شده است.

رییس هیئت تنیس روی میز به مقایسه کمک های شهرداری اصفهان و شهرداری دیگر کلانشهر ها به ورزش پرداخت و خطاب به آقای جزینی و دیگر اعضای شورای شهر گفت: چرا آقای جزینی که مسئولیت کمیسیون ورزش را در شورای شهر بر عهده داشت، از مدیریت آقای انصاری مهر در سازمان ورزش که به اذعان همه عملکرد خیلی خوبی داشتند، حمایت نکرد؟

چرا شهرداری اصفهان در عرصه های ورزشی تیمداری نمی کنند؟

شهرداری کاشان در بسکتبال و تنیس روی میز و هندبال تیمداری می کند ولی ما برای پرداخت هزینه های سازمان ورزش شهرداری با مشکل روبرو هستیم؟

وی در ادامه افزود: من متعلق به حزب و دسته خاصی نیستم، نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا، من آدم خودم هستم. اگر امثال من و شما از ورزش به جایی رسیدیم باید قدردان ورزش باشیم. در همین زمان، روزانه صدنفر از همین مدافعان حرم برای امنیت کشورمان شهید می شوند و هیچ کدام هیچ ادعایی ندارند ولی امثال من همیشه راجع به ورزش مدعی بودیم.

تکابی در پایان گفت: شهرداری اصفهان باید بتواند در تمامی رشته ها در سوپرلیگ ایران تیمداری کند.